رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: انعقاد قرارداد واگن‌های جدید مترو کار ارزشمندی است و امیدواریم شاهد افزایش خدمات شهرداری در توسعه حمل و نقل عمومی باشیم.

 محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در یکصدوهشتادوپنجمین جلسه علنی شورا، در تذکر پیش از دستور خود، ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این اتفاقات اگرچه تلخ است، اما به نظرم موجب شد وجدان‌های بیدار عالم که تحت تاثیر بمباران رسانه‌های صهیونیستی قرار گرفته بودند متوجه جنایات این رژیم شوند. امروز دیگر همه با مردم فلسطین همراه هستند و به ذات خبیث رژیم صهیونیستی پی برده‌اند.

آخوندی با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه حمل‌ و نقل عمومی گفت: امسال کار بزرگی با تاکیدات آقای چمران انجام دادیم و بودجه خوبی برای حوزه حمل‌ و نقل شهر به تصویب رسید که می‌توان گفت امسال سال حمل‌ و نقل برای شهر تهران بود.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه چهارم تحول و پیشرفت  اتفاقات خوبی در حوزه حمل‌ و نقل افتاد و خوشبختانه شاهد هستیم مصوبات شورای شهر در حال اجراست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: وقتی به رویداد‌های مهرماه امسال دقت کنیم شاهد اتفاقات خوبی هستیم، از ابتدای مهرماه تاکنون ورود اتوبوس‌های جدید، بازسازی اتوبوس‌ها و اورهال قطار‌های مترو رقم خورده همچنین افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو در همین مهرماه با حضور رئیس جمهور روی داد.

آخوندی با اشاره به سفر شهردار تهران و مدیران شهری به چین گفت: بحث قرارداد ۶۳۰ دستگاه واگن برای مترو بسیار کار ارزشمندی است که امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.  حتما ما به عنوان نمایندگان مردم به این سطح عملکرد راضی نیستیم و حتما باید بیش از این خدمات به مردم تهران ارائه شود تا کم کاری‌های گذشته جبران شود، اما این نوید روز‌های خوبی برای تهران خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس شورای شهر، شهردار تهران و سایر مدیران شهری که برای به نتیجه رسیدن قرارداد ۶۳۰ واگن مترو تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.

برچسب ها: حمل و نقل ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار